Sannelw.reismee.nl

Bijna

Bijna, dat kan ik nu eindelijk toch wel zeggen. Anderhalf jaar geleden kreeg ik het wilde plan om een tussenjaar in het buitenland te gaan doen. Wilde plannen werden concrete plannen en concrete plannen werden de eerste stappen. Nu anderhalf jaar later zijn de eerste stappen veranderd in laatste stappen en Canada staat voor de deur.

De voorbijvliegende vakantieweken zijn over en de laatste dagen kruipen voorbij.
Paspoort is binnen, visum is binnen, medicijnen voorraad voor 10 maanden is binnen ( nu nog hopen dat ik het allemaal het land in gesmokkeld krijg ;) ), koffer is binnen oftewel ik ben er klaar voor !
Het is nu alleen nog maar een questie van 'laatste' : m'n laatste training, laatste werkdag, laatste AZ wedstrijd, laatste keer Bernardo's, laatste keer koffie drinken met m'n moeder, laatste keer poolen, laatste keer m'n zus en broer horen thuiskomen. Oké, dit klink wel heel deprimerend, stiekem is het niet zo erg want nu kan ik allemaal leuke dingen bedenken om te doen en het wordt geregeld ;) maar bijna zullen mijn 'laatste' in Nederland veranderen in mijn 'eerste' in Canada.

1 September vlieg ik om 07:40 vanaf schiphol naar Frankfurt vanaf daar zal ik naar Montréal vliegen en daar vandaan naar Halifax, de hoofdstad van Nova Scotia. De rit naar Liverpool waar ik geplaatst ben zal nog 2 uur duren waardoor mijn aankomsttijd op ongeveer 7 uur 's avonds (Canadese tijd) staat. Het tijdverschil tussen Liverpool en Nederland is 5 uur.

De komende maanden zal ik jullie via deze blog op de hoogte houden van mijn ervaringen.
Het kan voorkomen dat ik soms 2 keer in een week schrijf of soms 2 weken niet dat houdt het spannend :).
Nee hoor, waarschijnlijk heb ik de ene keer wat meer zin/tijd/behoefte/inspiratie om te schrijven dan de andere keer. Mocht ik nou langer dan een maand niet hebben geschreven dat moet je mij even aan m'n (virtuele) mouw trekken want dat ben ik waarschijnlijk zo aan het genieten van m'n nieuwe Canadese leven dat ik jullie misschien stiekem een heel klein beetje vergeten ben :).

Liefs en veel leesplezier,
Sanne




Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!